Dostawa towaru

Twoja satysfakcja jest do czego dążymy. Oferujemy kompleksową politykę powróci do was. Przed chcesz zwrócić towar, najpierw skontaktuj się z nami, aby omówić problem, który masz. Większość czasu możemy rozwiązać ten problem poprzez udzielanie wsparcia technicznego i trzeba, aby nie wysyłać nic w zamian. Jeśli nie są nieodwracalne wady z towarami, można zwrócić je z powrotem do nas do naprawy lub wymiany.

Wymieniać się
Problemy dla jakości
W 14 dni (od daty produkty zostały odebrane), jeśli znajdziesz produkty, które nie spełniają przełącz cię pod względem koloru lub rozmiaru, może być zwrócone i wymienione w następujących warunkach. Musisz wysłać z powrotem do nas produktów w oryginalnym opakowaniu (będziesz płacić wysyłek opłaty). Produkty nie powinny być stosowane (oprócz tryout). Gdy otrzymamy produkty odsyłane intactly, wymienimy je na nowe i wysłać je z powrotem do Ciebie. Opłaty wysyłki dla wymienianych produktów, które wysyłamy do ciebie należy również pobierana z was. Przed wysłaniem elementów do wymiany, należy przekazać, na supplymentary koszt wysyłki do odwrotu zastąpionych pozycji z nas w pierwszej kolejności. Jak tylko płatność zakończona, będziemy wymieniać przedmioty wysyłane z wami.

Problemy z jakością
W 14 dni (od daty produkty zostały odebrane), jeśli znajdziesz produkty z problemów jakościowych (czynniki dla człowieka i innych odpornego uszkodzeń zewnętrznych), to może być zwrócony i wymieniane. Musisz wysłać z powrotem do nas produktów w oryginalnym opakowaniu (będziesz płacić wysyłek opłaty). Gdy otrzymamy produkty odsyłane intactly, wymienimy je na nowe i wysłać je z powrotem do Ciebie ponownie. Będziemy płacić wysyłek opłaty dla wymienianych produktów, które wysyłamy do Ciebie. (Uwaga:. To jest nasz profesjonalny kontroli jakości, które dają na ostateczną ocenę, czy problemy z jakością są spowodowane przez czynniki osobowych lub zakaz odpornego na uszkodzenia zewnętrzne Zakupione produkty nie zostaną naprawione, zastępuje ani nie powrócił za darmo, jeśli jego problemy z jakością są spowodowane jest czynnik ludzki lub uniknąć uszkodzenia).

Powrót i częściowy zwrot
Nasza strona internetowa nie może dać pełny zwrot pieniędzy za problemy zakaz jakości, takich jak: "Produkt nie wyglądają jak te na zdjęciu."
"Produkt nie jest to, co ja sobie wyobrazić, że jest.
"Produkt został uszkodzony.
"Czy to nie jest ten sam rozmiar i opis.

W 7 dni (od daty produkty zostały odebrane), jeżeli powyższych względów będziemy zwrotu lub wymiany produktu! Możesz wybrać!

Odpowiedzialność nabywcy:

Jeśli pojawi się produkt, którego nie lubisz lub rozmiar nie jest prawidłowy (oczywiście, jeśli jest to nabywcy błąd), skontaktuj się z nami, będziemy pobierać opłaty 35% wysokości kosztów, kupujący musi wrócić do naszych produktów, (w tym 35% w porównaniu z kosztem wysyłki) Kupujący może żądać wymiany produktu i zwrot: 65%, musimy otrzymać zwrot w produkcie, możemy ponownie wysłać zamówienie!

Jeśli masz jakieś pytania, napisz do Obsługi Klienta, oferujemy Ci szczegóły powrotne. My po prostu chcemy być szczerzy i długoterminowej działalności!
return top
Copyright © 2020 www.reebokoutlet.pl. Powered by reebok outlet
Twój adres IP: 100.26.179.196    
reebok outlet | reebok crossfit nano 3.0 | reebok nano | crossfit reebok | reebok fitness | Google |